3PAK 2022

3PAK is een speciale uitgave voor de Boekenweek van Jongeren met korte verhalen van drie topauteurs, beschikbaar als boek, ebook en luisterboek.

CHINOUK THIJSSEN: YOU’RE NEXT
Farah geniet van een strandvakantie, totdat in haar hotel een meisje wordt neergestoken. Een briefje met ‘You’re next’ verandert de stemming definitief.

GERSHWIN BONEVACIA: OOK ALS JE ZE WIST
‘Wat als ik opnieuw in de brugklas zat?’ In zeven gedichten vraagt de dichter zich af wie zijn identiteit bepaalt: hijzelf of de samenleving?

DAAN HEERMA VAN VOSS: SOLARO Een toevallige vriendschap, tussen een journalist en een bankier, die op zoek is naar het perfecte maatpak. Wat is uiteindelijk belangrijker: vriendschap of schoonheid? 3PAK is een uitgave van Stichting CPNB.

Het luisterboek is mogelijk gemaakt door Storytel.

Recensies (6)

Meer recensies

Is 3PAK 2022 het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op 3PAK 2022