Museumnacht

Een jaar geleden werd er een gruwelijke meervoudige moord gepleegd in het Instamuseum. De dader werd doodgeschoten, maar het museum bleef dicht. Op internet loven twee YouTubers nu vijftigduizend euro uit aan het groepje dat een nacht in het museum durft door te brengen. Wanneer acht vrienden de uitdaging aannemen, ontstaan er spanningen en wordt er opnieuw gemoord. Wie is de dader? Een geest uit het verleden of iemand van de groep?

Een spannende maar diepgaande thriller, waarin we elk personage leren kennen – ook de dader. Voor young adults die van de betere slasher houden.

Recensies (20)

Meer recensies

Is Museumnacht het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Museumnacht