46346428._SX318_

Dance or Die

Gelezen 180 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 150 Favoriet 15 Recensies 27
Young adult Lijsten 2 Spots 4   Topics 0
Het weergaloze slot van Truth or Dance, over vriendschap, liefde en de duistere kanten van de balletwereld.

IK BEN NOG LANG NIET KLAAR MET JULLIE. WE ZULLEN EENS ZIEN HOELANG JULLIE HET GAAN VOLHOUDEN. SPOILER: NIET LANG.

Het einde van India’s dansopleiding is in zicht. Nog één jaartje en dan mag ze misschien auditie doen voor Het Nationale Ballet. Maar toch is ze er niet gerust op, want via de groepschat Truth or Dance blijft een levensgevaarlijke stalker haar en haar vriendinnen lastigvallen. En iets zegt haar dat diegene dit schooljaar pas echt zal toeslaan. India is geboren om te dansen, maar is ze ook bereid ervoor te sterven?

‘Met boekenseries zoals Truth or Dance kunnen we de jongeren van deze generatie de liefde voor lezen weer meegeven. De Truth or Dance-trilogie wordt jouw nieuwe leesverslaving. Duister, mysterieus en met een scherp randje. De drie elementen die een goede youngadultthriller nodig heeft!’ – Books and Dreams

‘Break a Leg is heerlijk spannend. Ik heb van begin tot eind op het puntje van mijn stoel gezeten! Er gebeurt heel veel in dit boek en dat maakt het vlot, spannend en meeslepend. Een van de tofste youngadultthrillers op de Nederlandse markt!’ – Zon en Maan

Young Adult

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Chinouk Thijssen

Joke De Meyer Auteur

Razendspannende afsluiter

door: Joke De Meyer 1 like

Let op: deze recensie bevat spoilers voor deel 1 en deel 2.

Dance or Die, het derde en laatste deel van de Truth or Dance-reeks van de Nederlandse auteur Chinouk Thijssen, pikt in waar het tweede deel Break a Leg stopte: India wordt verhoord door de politie. Niet om de wandaden van kwelduivel...

Reacties op: Dance or Die