Truth or Dance

Rank 408 Gelezen 261 Aan het lezen 9 Wil ik lezen 265 Favoriet 17 Recensies 44
Young adult Artikelen 2 Lijsten 1 Spots 16 Top25's 15   Topics 0

Truth or Dance. Zo heet de groepschat waar ballerina’s India, Lisa, Nikki en Zoë opeens aan worden toegevoegd. De meiden denken dat het een schoolproject is, waarbij ze door opdrachten uit te voeren kans maken op de hoofdrol in de eindvoorstelling van het conservatorium. Maar de opdrachten van Truth or Dance zijn bizar en soms zelfs ronduit gevaarlijk. De vriendinnen willen niets liever dan dansen, maar zijn ze bereid om daarvoor hun vriendschap op het spel te zetten? En misschien zelfs over lijken te gaan?

HOE VER GA JIJ VOOR JE DANSCARRIÈRE?

Het eerste mysterieuze en zenuwslopende deel van Truth or Dance, een trilogie over de duistere kanten van de balletwereld. Door de populaire boekvlogger Chinouk Thijssen.

Young Adult

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen

Joke De Meyer Hebban Team

Toegankelijk en entertainend

door: Joke De Meyer 2 likes

India wil niets liever dan aan de slag gaan als professionele ballerina. Samen met haar vrienden Lisa, Nikki en Zoë doet ze er alles aan om die droom te realiseren en ze wijdt zich dan ook volledig aan haar opleiding. Het is een harde wereld en jaloezie is nooit ver weg, zelfs niet tussen de...

Reacties op: Truth or Dance