4EverDance - Dans met mij!

4EverDance - Dans met mij!

Junior   Topics 0
Voor de 13 nieuwe leerlingen van klas 1D breken spannende tijden aan. Na een zwaar toelatingsexamen zijn deze danstalenten stuk voor stuk toegelaten op de nieuwe opleiding van Dans-academie Roosburch. Maar dat betekent niet dat ze achterover kunnen leunen! Ze zullen keihard moeten werken om te bewijzen dat ze thuis horen op deze opleiding. Dat ze het verdienen om les te krijgen van de beste dansleren en vooral dat ze het in zich hebben professionals te worden.

Het eerste optreden komt eraan! Iedereen oefent keihard om de moeilijke dans onder de knie te krijgen. Helemaal voor de twee hoofdrollen die verdeeld zullen worden. Net als alle andere meiden wil Chrissy dolgraag die plek bemachtigen. Daarvoor moet ze wel zo snel mogelijk hip hop leren. Gelukkig krijgt ze hulp van Stefan. Dezelfde Stefan die allerlei gevoelens bij haar los maakt en die met haar de hoofdrol wil dansen. Chrissy vindt alles maar verwarrend. Ze wil niet verliefd zijn. Of toch wel? En wat is er aan de hand met Sara? Ze reageert zo kribbig en geheimzinnig. Lukt het Chrissy om haar hoofd leeg te maken en de sterren van de hemel te dansen?
Kind & Jeugd
De Vrije Uitgevers