Meer dan 5,2 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid

999 vragen aan je moeder

In 999 vragen aan je moeder onderwerp je je moeder aan een uniek en ongekend vragenvuur. Er zijn open vragen, ja-neevragen, dilemma's, drie-dingen-vragen, testen en diagrammen - we halen alles uit de kast om jou nog meer kennis over je moeder te verschaffen. Ga zitten en ga het gesprek met elkaar aan met behulp van de vragen, verwerf nieuwe inzichten, reflecteer, kijk samen vooruit, spreek wensen uit, ga terug in de geschiedenis, duik in je eigen jeugd, ken scores toe - er is niet leukers dan bezig zijn met de belevingswereld van je moeder! Een fantastisch cadeau om te krijgen en om samen in te vullen!

Toon details

Is 999 vragen aan je moeder het boek voor jouw Reading Challenge?
Op naar de challenge

Gesponsord

Als lezer word je uitgenodigd mee te denken en krijg je voldoende hints en vermoedens toegespeeld en toch sta je continu op het verkeerde been.

Doe mee aan de Hebban Boek van de Maand Challenge en lees mee met de Hebban Crew. 16 verrassende boeken in 16 maanden!

Reageren op 999 vragen aan je moeder

Wil je kort reageren op dit boek of een vraag stellen aan andere lezers, plaats dan een reactie.