A message of hope

De kracht van taal en van woorden. In zware tijden helpt het mij om te schrijven. Het papier geeft geen weerstand. De letters die de woorden vormen zijn goed zoals ze zijn. Het is een manier om ruimte te maken, of om gevoelens te ontdekken. Het is een manier om te delen wie ik ben, of wat ik heb meegemaakt. Ik ben geen openboek, nooit geweest. Maar de afgelopen jaren hebben mij geleerd dat openheid sterk is en heel veel kan bieden. Niet alleen om andere te inspireren maar om zelf lichter door het leven te gaan. Uit de het warmste plekje in mijn hart hoop ik op hoop. Hoop ik op vrijheid voor jou, voor mij en voor iedereen die zich gevangen voelt.

Is A message of hope het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op A message of hope