Sci-Fi Shorts Anthology 1

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1
Fantasy & SF   Topics 0

From exoplanets to time travel, Jovian space elevators to teleportation tubes, and human-like robots to human-disguised aliens, this first anthology from Sci-Fi Shorts offers mind-boggling sci-fi flash fiction, plumbing the depths of the human condition and its imminent future. Enjoy this collection of sixty science fiction stories from Rod Castor, J.A. Taylor, Bill Adler, Mark Starlin, Kyle O'Reilly, Elana Gomel, J. Charles Ramirez, LeNai LaRue, Stefan Grieve, Bill DuBay Jr., Adam Temper, Josh Petersen, Zane Jon Dickens, Harold Finch, Jeffrey Adam Dill, Franco Amati, Don Franke, Bradley J Nordell, Justin Skiles, J.A., Robbie Sheerin, Brad Shannon, Jeffrey Von Hauger, David Hartley, C. Keck, Evan Hundhausen, Carl Honor Vellotti, Dennis Mombauer, AJ, Patrick Metzger, Rose Bryant, Jason Welsh, Alexander Bird, Gary Every, Ross Hewitt, Rosalind Pagan, Patrick Allen Kemp, Alex Kilcannon, and Breana Wallace.

Fantasy & SF
07 februari 2022