Acti€f besparen

Acti€f besparen

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Tevredenheid over weinig geeft een rijk gevoel over veel.
Besparen, dat willen we allemaal wel. Maar de praktijk is vaak dat we gemakkelijker geld uitgeven dan dat het erin komt.
In dit boek geeft Adrianne Hooimeijer (bekend van haar blog Aad Actief) tips en inspiratie om in het gewone dagelijkse leven vaker de hand op de knip te houden. Bewustwording en overzicht zijn de kernwoorden van haar aanpak. Door je in het huishouden bewust te zijn van wat je op allerlei gebieden verbruikt, wordt het veel makkelijker om bij tal van zaken de bespaarknop in te drukken. Door overzicht te houden op je financiën, wordt het veel makkelijker om te kiezen op welke onderdelen je wil besparen.
Dat besparen alles te maken heeft met een groen en duurzaam leven is een extra reden om met het stappenplan in dit boek aan de slag te gaan.
De gezellige en humoristische illustraties van Sief benadrukken dat besparen niet in de eerste plaats lastig, maar vooral ook een leuk avontuur is!

'Dit boek is voor mij een eyeopener. Wat zijn er nog veel dingen in mijn gezin waarop ik kan beparen. Ik ga ervoor!'
Fieke, moeder van 2 kinderen
Mens & Maatschappij