Ademtechnieken

Eenvoudige ademhalingsoefeningen voor zelfgenezing, ontspanning en meer levensenergie Nieuwe full colour editie van het compacte naslagwerk 'Ademhalingstechnieken' met 14 nieuwe oefeningen. Met de eerste ademhaling begint ons leven, met de laatste eindigt het. Onze adem verbindt ons met de wereld. Toch weten veel mensen niet meer hoe je goed ademhaalt – ze verliezen hun vitaliteit en worden ziek. De heilzame ademhalingstechnieken die Markus Schirner in dit compacte naslagwerk heeft verzameld, zijn makkelijk uit te voeren en geven snel nieuwe levendigheid, kracht en gezondheid. Bij ziekte ondersteunen ze je bij je genezingsproces. Daarbij geven ze je meer uitstraling en versterken je zelfbewustzijn. Ervaar hoe je je adem in ieder aspect van je leven ten gunste van jezelf kunt inzetten. Van lichte oefeningen zoals het middenrif voelen of een ademmeditatie, tot meer gevorderde technieken als de verbonden ademhaling.

Is Ademtechnieken het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ademtechnieken