Afvallen is k*t

Afvallen is k*t

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 9 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0
‘Afvallen is k*t.’ is het anti-succesverhaal. Afvallen is niet leuk, afvallen is gewoon k*t. Dit is een broodnodige reality check!
Dit boek beschrijft een no-nonsense aanpak om af te vallen. Geen mooi weer verhaal en geen succes gegarandeerd. Want de theorie is simpel, maar in de praktijk blijkt het nog niet zo gemakkelijk en moet je het toch echt zelf doen.
Maar, met de juiste kennis is het wel mogelijk om af te vallen. Door het lezen van dit boek leer je waar de grootste winst te behalen is. Het helpt je om het geneuzel in de marge te herkennen en te vermijden om zo je kans op succes maximaal te vergroten.
Als het je na het lezen van dit boek nog niet lukt, dan kun je écht zeggen dat je alles hebt geprobeerd…

Carlo Kool (1975) is voedingsdeskundige. Hij volgde onder andere de opleiding Gewichtsconsulent en diverse cursussen op het gebied van voeding en gezondheid van Wageningen University & Research.

Culinair
Dieetboeken