Al die tijd

Rank 477 Gelezen 30 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 89 Favoriet 5 Recensies 5
Young adult Lijsten 1   Topics 0
Kyle en Kimberly waren hun hele schooltijd lang het perfecte stel. Maar wanneer Kimberly het uitmaakt op de avond van hun eindexamenfeest, staat de wereld van Kyle op zijn kop – letterlijk. Wanneer hun auto over de kop slaat en hij wakker wordt in het ziekenhuis, heeft hij hersenletsel en is Kimberly dood. En niemand in zijn leven begrijpt hem meer.
Maar dan is er Marley. Marley worstelt met haar eigen verlies, een verlies waaraan ze zelf schuldig denkt te zijn. Wanneer hun paden zich kruisen, voelt Kyle zich voor het eerst sinds lange tijd begrepen.
Terwijl ze langzaam elkaars wonden helen, worden hun gevoelens voor elkaar steeds sterker. Toch bekruipt Kyle steeds het gevoel dat zijn leven op het punt staat in elkaar te storten, net nu hij het weer begint op te bouwen.
En hij krijgt gelijk.

Young Adult
Fictie 15+
Volt
10 december 2020
10 december 2020

Karin Walta Hebban Recensent

Weer liefde vinden na verlies

door: Karin Walta 1 like ebook

Kyle en Kimberly zijn al zes jaar samen en worden gezien als het perfecte stel. Maar dan maakt Kimberly het uit tijdens hun eindexamenfeest. Ze wil ontdekken wie ze is zonder Kyle. Als ze diezelfde avond een auto-ongeluk krijgen, wordt Kyle wakker met hersenletsel en is Kimberly overleden. Hij...

Reacties op: Al die tijd