Alle tijd van de wereld

Alle tijd van de wereld

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1
Peisinoë is een onweer¬staan¬bare vrouw met een uitzonderlijke gave voor seksuele manipulatie. Ze krijgt alles gedaan van mannen. In de liefde heeft ze echter minder geluk, tot ze Jason leert kennen, die haar meesleept in een megalomaan plan om de toekomst van de mensheid te verzekeren.
Ondertussen probeert gigolo-butler Guntir de vreemde wereld te begrijpen waarin hij leeft: een strikt religieuze klassen¬maat¬schappij, vol barbaarse seks¬rituelen en gender-apartheid.

Alle tijd van de wereld is een vernieuwende kruisbestuiving tussen enerzijds optimistische dystopische sciencefiction, en anderzijds feministische, Platonisch-perverse porno.
Dit meesterwerk van Jeroen Syns werd omschreven als “Emmanuelle in The Matrix”, “sappige, gortige onzin in droge no-nonsense stijl” en “het langverwachte, briljante bastaardkind van Asimov en Nabokov’s Lolita”.
Jon Sneyers
04 juni 2020

Recensies

Mindblowing!

door: Lotterke 2 likes ebook
Qua genre is dit een boek zoals ik er nog nooit een las. Aanvankelijk buiten de comfortzone, maar het wende snel. Mede dankzij de vlotte schrijfstijl, die je zo meeneemt in de wereld binnen het boek. Ik neem er even de omschrijving bij: "een kruisbestuiving tussen optimistische dystopische...