Alleen maar een blokje om...

Alleen maar een blokje om is het antwoord op de laatste vraag die een man aan zijn vrouw stelt, kort voor zijn dood. Dit boek is haar antwoord. Het bestaat uit 33 brieven aan hem en ruim veertig tekeningen. Metafysische verschijnselen, die de vrouw met vallen en opstaan als werkelijkheid leert aanvaarden, doen haar ontdekken: hij heeft zijn lichaam verlaten, maar mij niet. Haar nuchtere geest maakt dat zij ruim twintig jaar uiterst zwijgzaam is over hun uitwisseling en het voortleven van hun liefde. Nu is de tijd rijp om haar stilzwijgen te verbreken. De lezer beleeft een liefde mee die de grenzen van de dood overstijgt. Wat zich aanvankelijk presenteert als een immens verlies, ontvouwt zich langzaam maar zeker tot een kostbaar en wonderlijk geschenk.

Is Alleen maar een blokje om... het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Alleen maar een blokje om...