Alleen met Viktor HARDCOVER

Dit was een keerpunt. De ene seconde was de wereld nog dezelfde, de volgende was alles anders. Ook al had Hendrik beslist zich nooit over te leveren aan de willekeur van een vrouw, toch stond hij op het punt precies dat te doen. Van de angstaanjagende gebeurtenissen die later volgden, waren hij en Lexi zich niet bewust. ‘Geef me de kans om zelf te vertellen wat er gebeurd is. Nu ik hier ben, wil ik degene zijn die je eindelijk de waarheid vertelt.’ ‘Ik heb in de loop der jaren al zoveel versies van de waarheid gehoord,’ zegt Saar terwijl ze haar moeder in de ogen kijkt. ‘Dan is de tijd gekomen om mijn verhaal te horen. De versie van wat er echt gebeurd is.’Alleen met Viktor is een psychologische roman die het onverwachte verhaal vertelt van de relatie tussen Vlaanderens bekendste forensische psychiater en zijn bevlogen minnares. De lezer maakt kennis met Lexi Brown, Hendrik Augustijns, en Saar en Thomas Vandesande op een intieme en soms indringende manier. Het verhaalt bewandelt de sinistere wegen van de menselijke natuur. En dan rest er maar één vraag: wie is Viktor?

Is Alleen met Viktor HARDCOVER het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Alleen met Viktor HARDCOVER