Alles op alles

Alles op alles

Rank 422 Gelezen 380 Aan het lezen 7 Wil ik lezen 216 Favoriet 10 Recensies 14
Literatuur & Romans Lijsten 2 Spots 6   Topics 0

‘Alles op alles’ is de sprankelende nieuwe roman van Marijke Vos, auteur van ‘Ik kom je halen!’ en ‘Van Chanel naar flanel’, geliefd bij de lezers van Sophie Kinsella en Charlotte de Monchy. Wanneer haar oudtante Ella een beroerte krijgt, aarzelt Nadja geen moment: ze besluit haar zojuist gestarte sabbatical door te brengen in Ella’s kleine huis in Engeland. Als kind spendeerde Nadja elke zomervakantie met haar ouders en zusje bij haar oudtante, aan de rand van het landgoed Stonewood, en fantaseerde over het verlaten landhuis. Haar oudtante was echter altijd heel duidelijk: je mag er nooit bij in de buurt komen. Wanneer Nadja Ella’s oude dagboek vindt, stuit ze op een mysterieuze geschiedenis, en ze krijgt het landhuis niet meer uit haar gedachten. Waarom is het al zo lang onbewoond? De idylle van Nadja’s verblijf wordt ruw verstoord als het landgoed een nieuwe eigenaar blijkt te hebben. Het miljoenenbedrijf Logan Enterprises en de arrogante projectontwikkelaar Benjamin Logan, willen het huis slopen. Samen met een paar excentrieke dorpsbewoners zet Nadja alles op alles om het landhuis te redden. Maar is Benjamin wel echt de vijand? Marijke Vos (1985) woont en werkt in Brabant. Ze is maatschappelijk werker, freelancetekstschrijver en auteur. Eerder verschenen van haar hand de romans ‘Ik kom je halen!’ en ‘Van Chanel naar flanel’. Naast dat ze passie heeft voor schrijven, houdt Marijke van boeken, schoenen en wijn. In willekeurige volgorde.

Romantiek
Ambo|Anthos