Alles volgens plan

Alles volgens plan

Gelezen 3 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 8 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Voor de 24-jarige Nora van Schaijk bestaat er niets anders dan haar Grote Plan: accountant (en later partner) worden bij Klaver & Van Schaijk; het accountantskantoor van haar ouders. Ze is gestructureerd, netjes, zakelijk en komt altijd haar beloftes na. Wanneer ze echter op het punt staat om te starten met haar praktijkopleiding, wordt het testament van haar oma bekend gemaakt.

Nora herinnert zich opeens weer dat ze oma Ellie op haar sterfbed beloofde haar as uit te strooien. Ze wist alleen niet dat dit in oma's oude Fiat 500 Topolino uit 1955 moet. En ze wist al helemaal niet dat ze per dag de bestemming voor de volgende dag te horen zal krijgen.

Toch besluit ze haar belofte na te komen en zet ze haar carrièreplannen in de wacht voor de reis van haar leven, want die bevat zo'n beetje alles waar ze niet van houdt: verrassingen, onverwachte wendingen en onbekende bestemmingen. En als ze dan ook nog reisjournalist Rens ontmoet, die in alles haar tegenpool is en niets volgens plan doet, is de ramp compleet. Want hoe plan je een reis als er constant dingen niet volgens plan verlopen?
Romantiek
Romantiek