Alles voor jou

Rank 4872 Gelezen 396 Aan het lezen 14 Wil ik lezen 261 Favoriet 9 Recensies 9
Literatuur & Romans Lijsten 2 Spots 4   Topics 0

Ellen O’Farrell werkt als hypnotherapeut in het excentrieke strandhuis dat ze van haar grootouders heeft geërfd. Op haar tumultueuze relatiegeschiedenis na, heeft ze een fijn leven. Al zou ze inmiddels weleens iemand willen tegenkomen die bij haar blijft. Wanneer ze Patrick ontmoet heeft ze goede hoop: hij is knap, vrijgezel, heeft een baan én hij vindt haar ook leuk. Maar dan komt het gevreesde moment: hij moet haar iets vertellen.
Ellen is voorbereid op het ergste, maar wordt verrast. Het blijkt dat Patricks ex-vriendin hem stalkt. Dat vindt ze eigenlijk wel interessant. Ze heeft een relatie met iemand die het waard is om gestalkt te worden. Ook is ze gefascineerd door de motieven van deze vrouw. Ze zou haar eigenlijk weleens willen ontmoeten.
Ellen weet dit niet, maar ze heeft haar al ontmoet.

Anna Livestro
A.W. Bruna Uitgevers B.V.
24 juli 2012
17 april 2018

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Helma Koot

Helma Koot Hebban Recensent

Gecompliceerd liefdesverhaal dat je raakt

door: Helma Koot

Alles voor jou schreef de Australische Liane Moriarty (1966) al in 2011. Het is, na de successen van onder andere Het geheim van mijn man en Grote kleine leugens in afwachting van een nieuwe roman van haar hand, in een fris nieuw jasje gestoken en opnieuw uitgegeven.

Als hypnotherapeut Ellen...

Reacties op: Alles voor jou