Als de Boeddha kinderen had

Als de Boeddha kinderen had

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Non-fictie Artikelen 1   Topics 0
In Als de Boeddha kinderen had laat Charlotte Kasl op haar bekende praktisch-spirituele wijze zien hoe we in deze chaotische tijd een generatie van vredelievende kinderen kunnen opvoeden. Ouderschap begint met het creëren van een gevoel van veiligheid. Door authentiek te zijn, door geen rollen aan te nemen die gedefinieerd zijn door ego, agenda's of onmogelijke verwachtingen, schep je als ouder een veilige omgeving voor je kinderen. Kasl laat de lezer zien hoe het creëren van rust en vrede in het gezin een eerste stap is in de richting van een vreedzame wereld. Onderwerpen die aan bod komen zijn: de kern van het boeddhisme voor ouders, ouderschap als een spiritueel pad, het verschil ontdekken tussen ego en je werkelijke essentie, en leven in een wereld vol media. Kasl brengt haar verhaal tot leven met humor, persoonlijke ervaringen en een brede kennis van verschillende spirituele tradities. Dit boek zal grote groepen lezers aanspreken op zoek naar een alternatief voor de standaardouderschapsboeken. +

Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit