Als de lente komt

Als de lente komt

Gelezen 10 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 7 Favoriet 0 Recensies 0
Als tiener verliest ze haar hart aan Geoffrey Garret. Met tranen in haar ogen neemt ze afscheid van hem als hij zijn geluk in Amerika gaat beproeven. Hij belooft binnen een jaar terug te keren en met haar te trouwen. Maar vijf jaren gaan voorbij zonder dat Emmaline iets van hem hoort…<br/><br/>Geoffrey werkte jarenlang onafgebroken om zijn schapenboerderij in Kansas winstgevend te maken. Al die tijd hield hij Emmaline’s vader, zijn grootste afnemer van wol, op de hoogte van zijn vorderingen. Eindelijk is het dan zover, eindelijk kan hij zijn verloofde naar Amerika laten komen. Emmaline gehoorzaamt haar vader en vertrekt naar Amerika. Ze is echter niet van plan de man te trouwen die een vreemde voor haar is geworden. Zal het Geoffrey lukken de liefde die Emmaline ooit voor hem voelde opnieuw aan te wakkeren? En zal zij haar hart willen openen voor zijn liefde? +

Lia van Aken
Voorhoeve
15 januari 2010
15 januari 2010
9789029719377

Reacties op: Als de lente komt