Als de twijfel toeslaat

‘Ik geef je de kans om de droom van elke advocaat te verwezenlijken,’ zegt de oude professor van Sophia Weber, ‘een onschuldige man bevrijden.’ De vermeende onschuldige is dokter Stig Ahlin die tot levenslang is veroordeeld voor de moord op een vijftienjarig meisje. Het feit is dertien jaar geleden gepleegd, maar niemand is de afschuwelijke misdaad vergeten. Wanneer Sophia Weber grote fouten in het moordonderzoek ontdekt, doet ze haar uiterste best om haar cliënt die bekendstaat als ‘Professor des Doods’ vrij te krijgen. Daarmee wekt ze de afschuw van de publieke opinie. Hoe dieper ze in de zaak duikt, hoe meer ze zich afvraagt wat voor man haar cliënt is en of de waarheid zich laat vinden.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Als de twijfel toeslaat het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Als de twijfel toeslaat