Als ik dat geweten had

Gelezen 10 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 10 Favoriet 0 Recensies 0
Literatuur & Romans Lijsten 1   Topics 0

Sophie Mills werkt zich een slag in de rondte om carri te maken. Ze woont samen met haar neurotische kat Artemis in een luxueus appartement en heeft een passie voor schoenen. Daar is Sophie voorlopig dik tevreden mee. Een relatie is alleen maar lasting en aan kinderen krijgen denkt ze niet ze niet eens. Tot Sophie op een dag een vreemde erfenis in haar Manolo Blahniks geschoven krijgt. Plotseling komen er maar liefst twee kinderen van onder de zes jaar bij haar in huis wonen. Op die twee kleintjes passen kan toch niet zo moeilijk zijn? In no time is Sophie's prachtige appartement in een oorlogsgebied veranderd. Artemis de wanhoop nabij. Haar moeder komt aanzetten met Dr. Robert's complete hondenopvoedboek. Dat is natuurlijk belachelijk. Toch? 'Een pakkende roman, met een onweerstaanbare mengeling van humor en Ernst.' Company 'Wat een ontroerend verhaal.' B Rowan Coleman werkte zeven jaar in de uitgeverswereld voordat zij met schrijven begon. In 2001 won zij de 'Young Writer of the Year Award.' De auteur woont met haar man en dochter in Hertfordshire, Engeland. Dit is haar vierde roman.

The House of Books B.V.
31 maart 2007
09 april 2014

Reacties op: Als ik dat geweten had