Als ik heel eerlijk ben

De unieke band tussen moeders en dochters Wat is toch die enorme impact van een moeder op haar dochter? En andersom? Bestaan er voorwaarden voor een uitgebalanceerde moeder-dochter-relatie? Welke invloed heeft de tijd waarin vrouwen opgroeien op deze unieke band? In een persoonlijke zoektocht naar de context van deze vaak mooie, soms gecompliceerde relatie sprak journaliste Tamara Gijrath in het boek ‘Als ik heel eerlijk ben’ met 60 moeders en dochters. Unieke vrouwen met één grote gemene deler, want moeder en dochter blijf je altijd, wie of waar je ook bent en wat je ook doet. Tamara: 'Ik hoop dat vrouwen van alle leeftijden zich ergens in dit boek zullen herkennen. Laat het een leidraad voor je zijn op momenten dat je het nodig hebt. En een viering van de prachtige dynamiek die kan bestaan tussen een moeder en haar dochter.' Met Nada van Nie, Günay Uslu, Noortje Herlaar, Thérèse Boer, Simone van Trojen, Nancy Poleon, Quinty Trustfull, Martine Gosselink, Ariëlla Kornmehl, Mischa Blok, Xaviera Aubri, Monique des Bouvrie, Jessica Meijer, Paulien Huizinga, Karin Meyn, Suze van Rozelaar, Hendrikje Crebolder, Debby Petter, Francis van Broekhuizen, Inge de Bruijn, Kitty Leeser, Aaltje van Zweden, Frederique van der Wal, Elly Koot, Maike Meijer, Edsilia Rombley, Hella de Jonge, May-Britt Mobach, Simone Brummelhuis en Yvette Kulkens.

Fontaine Uitgevers B.V.
28 april 2021
03 juni 2021

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Tamara1970

Reacties op: Als ik heel eerlijk ben