Als padden schreeuwen

VN:

Als padden schreeuwen

Gelezen 363 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 121 Favoriet 8 Recensies 21
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Lijsten 3   Topics 0

Naakt en volkomen hulpeloos ligt Charlotte van den Broecke na een val op de koude vloer van haar badkamer. Ze is ervan overtuigd dat dit haar dood wordt. Ze wordt gered, overleeft, maar raakt geobsedeerd door het idee dat ze wraak moet nemen op haar redders. Ze bedenkt een even simpel als doeltreffend plan.

In Als padden schreeuwen laat Dijkzeul in haar kenmerkende ragfijne stijl zien hoe onmacht kan uitgroeien tot wraak. Lieneke Dijkzeul schrijft thrillers, scenario's en kinderboeken. Haar thrillers, met inspecteur Vegter in de hoofdrol, werden genomineerd voor verschillende prijzen, zoals De Gouden Strop, de Diamanten Kogel en de Crimezone Thriller Award.

Literaire thriller
Paul Vegter (6)
Ambo|Anthos
03 oktober 2014
02 oktober 2014

1 keer bewerkt, laatste bewerking door wampie61

Jennefer Mellink Auteur

Minst goede deel uit de Vegter-reeks

door: Jennefer Mellink 2 likes

Lieneke Dijkzeul behoeft geen uitgebreide introductie. Met haar Vegter-reeks heeft ze zichzelf als thrillerauteur tussen de besten van ons land weten te scharen. Dijkzeul schrijft sinds 1990 echter al kinder- en jeugdboeken. Ze heeft inmiddels ruim zestig boeken op haar naam staan.

Als padden...

Reacties op: Als padden schreeuwen