Een vorm van verraad

Rank 1629 Gelezen 305 Aan het lezen 8 Wil ik lezen 296 Favoriet 4 Recensies 25
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Newsroom 1 Lijsten 2 Spots 4 Top25's 1   Topics 0

Een vorm van verraad van Lieneke Dijkzeul is het nieuwe deel in de serie over inspecteur Paul Vegter. Een paar dagen voor zijn huwelijk ontvangt inspecteur Paul Vegter een dreigbrief met de boodschap: ik ga iets rechtzetten, klootzak. Thuis blijkt er een tweede brief te zijn bezorgd, waarin ook zijn collega en aanstaande vrouw Renée wordt bedreigd. Ze maken zich zorgen, maar hebben geen enkel aanknopingspunt. De dreiging wordt reëel wanneer er op een nacht een aanslag op het huis van Paul en Renée wordt gepleegd, die hen verbijsterd achterlaat. Ze krijgen bewaking en werken verder aan de zaak van een kind dat onder verdachte omstandigheden van een balkon is gevallen. Op hun trouwdag verlaten ze net het stadhuis – door een erehaag van collega’s in uniform – als er vanuit een rijdende auto een automatisch wapen op hen wordt gericht. Een vorm van verraad is de actuele nieuwe thriller van Lieneke Dijkzeul, vol psychologische spanning.

Literaire thriller
Paul Vegter (7)
Ambo|Anthos
06 maart 2020
06 maart 2020

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Carola

Een niet al te best opgebouwd en uitgewerkt verhaal

door: Diana Wienholds 1 reactie 1 like

Paul Vegter staat in Een vorm van verraad, de zevende thriller van Lieneke Dijkzeul met de inspecteur in de hoofdrol, aan de vooravond van zijn tweede huwelijk, vier jaar na de dood van zijn eerste vrouw.

‘Hij was nerveus, hoewel hij wist dat het besluit goed was. Het was geen aarzeling. Het was...

Reacties op: Een vorm van verraad