Als we samen

‘Als we samen nou eens in een boom klimmen, dacht de egel, toen de olifant voor de zoveelste keer uit de top van een boom was gevallen. Dan help ik hem, en daarna klimmen we heel voorzichtig weer naar beneden. En als we beneden aankomen, zullen de dieren van alle kanten toestromen en hem toejuichen.’
Als we straks weer samen mogen dansen, als we weer samen ergens mogen gaan eten, als we weer samen mogen feesten, dan komt alles helemaal goed.
Vanwege het grote succes van de cadeauboekjes heeft Toon Tellegen nu de hoopvolste dierenverhalen verzameld, die ons moed geven in donkere en eenzame tijden. En om ons een hart onder de riem te steken, schreef hij speciaal voor deze uitgave een nieuw verhaal!

Is Als we samen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Als we samen