Meer dan 4,5 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid

Always Be With You

Weston Fontaine is the hottest senior at Lancaster Prep.
He could have any girl on campus, except for one.
Me.
I'm a Lancaster, meaning I'm basically untouchable-or so I thought. My family own the school which I have to endure before I can return to what I love most: ballet.
West doesn't make my time here easy. He's arrogant. Crude. Insufferable. Yet he's the only boy I've ever let touch me...
You see, West and I? We share a secret. In Paris, I revealed parts of myself to him I've never shown anyone else. And he did the same.
So what happens when you helplessly fall for the one person you know is bad for you?
Toon details

Is Always Be With You het boek voor jouw Reading Challenge?
Op naar de challenge

Boeken van dezelfde auteur

Gesponsord

Een ijzingwekkend en uiterst actueel vervolg in de succesvolle Millennium-serie, geschreven door de Zweedse bestsellerauteur Karin Smirnoff.

Een berger ontdekt in een scheepswrak het stoffelijk overschot van een duiker. Het onderzoek van rechercheur Liewe Cupido leidt naar een duikclub op Terschelling. Een duistere zaak.

Op welk moment zet je de regels opzij? De nieuwe beklemmend spannende thriller van Marion Pauw. Een vriendengroep is fantastisch. Tot die zich tegen je keert.

De nieuwe Nicci French. Een bloedstollend spannende thriller waarin oude en nieuwe politiezaken verstrengeld raken.

Een actuele thriller over Vladimir Poetins dochter. Hoever reiken de ambities van Poetin? Richt hij zijn vizier op de rest van Europa? En welke rol speelt zijn dochter Maria Poetina?

Bloedmaan, de bloedstollend spannende nieuwe bestseller van Jo Nesbø. Harry Hole is terug en moet in een race tegen de klok een seriemoordenaar ontmaskeren

In deze nieuwe spionagethriller komt de Repair Club onder leiding van Johan Antink samen voor een nieuwe zaak. De timer tikt genadeloos door en voor hij op nul staat, moet de moordenaar bekend zijn.

De baas van een Zweeds mijnbouwbedrijf wordt op gruwelijke wijze vermoord. Een jonge blinde vrouw besmeurd met bloed wordt als getuige in een kast gevonden. Wat is er echt gebeurd in het zomerhuis?

Nieuwe thriller van de Gouden Strop-winnaar van 2021! Een doodgewone nieuwbouwwijk in Nederland. Daar gebeuren geen rare dingen. Toch?

Er gebeuren mysterieuze dingen in en rond de villa van Lynn en haar man, sterrenkok Camiel. Wie houdt zich anders voor in deze bloedstollende nieuwe thriller van Esther Verhoef?

Bloedspoor in de wijngaard en Wraak op Île Sordou: de nieuwe wervelende cosy crime van M.L. Longworth.

Reageren op Always Be With You

Wil je kort reageren op dit boek of een vraag stellen aan andere lezers, plaats dan een reactie.