Amber

Amber

Gelezen 1 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 1
Non-fictie Lijsten 1   Topics 0

High-class escortdame Amber van Esphen doet in Amber een boekje open over haar belevenissen in de wereld van betaalde seks. Amber wilde altijd al ‘iets met mensen’ doen, en puur voor de kick besluit ze om naast haar kantoorbaan te gaan dinnerdaten voor geld. Als een date haar vraagt voor een betaalde onenightstand, gaat ze op zijn aanbod in. Het blijkt de perfecte oplossing voor meer spanning in haar leven en ze gaat werken als high-class escort.

Haar column in tijdschrift LINDA. is razend populair, want Amber is niet alleen geliefd bij mannen maar ook als schrijfster. In dit boek vind je al haar avonturen gebundeld, inclusief niet eerder gepubliceerde teksten.

Literaire non-fictie algemeen
Kosmos Uitgevers
16 juni 2020

Recensies

Bekend van Linda

door: Call 1 like
Ik lees haar columns altijd in de Linda en afgelopen maand zat er een kortingsbon in de Linda van 5 euro. Dat deed mij besluiten om haar boek te kopen. Ze beschrijft haar avonturen als high-class escortdame, de wereld van betaalde sex. Het is een boek dat lekker weg leest. Allemaal korte...