Amber beantwoordt

In Amber beantwoordt staan de 50 meest gestelde vragen aan Amber Albarda, de zeer succesvolle voedingscoach en auteur. Op de haar kenmerkende gedegen en toch humorvolle wijze geeft ze antwoord op vragen als: - Is cafeïnevrije koffie beter voor je dan gewone? - Wat is beter: roomboter of halvarine? - Hoe raak ik mijn hooikoorts kwijt? - Mijn zoon wil alleen maar zoet op brood, hoe verander ik dit? - Hoe verlaag ik mijn cholesterol op natuurlijke wijze? - Hoe zit het met sojaproducten? Uit de antwoorden op deze vragen wordt duidelijk dat afvallen, gezond eten en vooral gezond zijn niets te maken heeft met honger lijden, calorieën tellen of het strict volgen van een dieet. Het boek staat boordevol informatie, bevat veel weetjes en achtergrondinformatie en zorgt ervoor dat je een beter begrip krijgt van wat echt goed en slecht voor je is. Amber Albarda is een internationaal getrainde en gediplomeerde voedingscoach (en chocoladeliefhebber). Zij begeleidt succesvol cliënten in afvallen en gezond leven. Ze schreef eerder de uiterst succesvolle boeken Eet jezelf mooi slank & gelukkig en het Eet jezelf mooi slank & gelukkig kookboek.

Is Amber beantwoordt het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Amber beantwoordt