Anansi de spin en de gulzige tijger

Rank 5371 Gelezen 11 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 1 Recensies 3
Junior Artikelen 1 Spots 1   Topics 0
Een nieuwe serie over de ondeugende spin uit de West-Afrikaanse, Surinaamse en Caribische volksverhalen. Als Anansi de spin zijn leeggeplunderde koelkast en de grote pootafdruk voor zijn deur ziet, weet hij al hoe laat het is: Tijger is weer langs geweest en heeft zich tegoed gedaan aan al het lekkere eten van Anansi en zijn vrienden in het woud. Tijd om Tijger een lesje te leren! Alle dieren bibberen van angst voor Tijger, maar Anansi niet. Die schudt zo een sluw plannetje uit zijn mouw om Tijger op zijn plek te zetten. Maak kennis met de slimme Anansi en zijn vrienden in Anansi en de gulzige tijger — het eerste deel van deze nieuwe serie. De ondeugende spin Anansi weet jong en oud al generaties lang te boeien. Hij speelt de hoofdrol in tal van West-Afrikaanse, Surinaamse en Caribische volksverhalen. Cultureel erfgoed in een modern jasje! De vrolijke tekst van voormalig AT5-kinderpresentator Iven Cudogham (vader van 7 kinderen, net als Anansi) neemt iedereen voor de slimme maar ondeugende spin in. De warme illustraties van Moldybyrd Studio maken van Anansi de spin en de gulzige tijger een onmisbare titel. +

Kind & Jeugd
Prentenboeken (<6 jaar)
Gottmer
26 februari 2020
26 augustus 2020

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Reacties op: Anansi de spin en de gulzige tijger