Anders, beter

Anders, beter

Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 24 Favoriet 2 Recensies 0
Young adult Artikelen 1   Topics 0
Het nieuwe boek van Jonge Jury Debuutprijswinnares Lisa van Campenhout

Lisa van Campenhout debuteerde vorig jaar met 'Bijna echt', over de eenzame Brenda uit Hilversum die zich voordoet als de steenrijke Aurélie uit Parijs. Deze pageturner won de Jonge Jury Debuutprijs 2021.

'Anders, beter' gaat over Maja, die na een vechtpartij van school gestuurd wordt en tijdelijk bij haar rijke oom en tante in Amsterdam gaat wonen. Verandering van omgeving zal haar goed doen. Maja ziet het als een mooie kans om een betere band met haar nicht Regina op te bouwen, die alles is wat zij niet is: populair, zelfverzekerd, extreem fit, succesvol en vooral: een goed mens. Al snel blijkt dat het niet zo gezellig wordt als Maja had gehoopt. Er hangt een vreemde sfeer in het gigantische huis van haar familie, spullen gaan kapot of verdwijnen en Regina gedraagt zich kil en afstandelijk. Lukt het haar om te achterhalen wat haar familie verbergt?

Young Adult
Fictie 15+