Backstage

BACKSTAGE
Endora Crystal was mijn rots… Terwijl ik door de chaos het rock-‘n-rollsterrendom struikelde – de drugs en de alcohol, het ego e en de verwarring - was Endora die zachte stem, in mijn oor die tegen me zei dat ik speciaal was. Die me vertelde dat ik werd aanbeden. Ze was mijn priv ycholoog en ze zei dat ik een unieke bestemming had, een roeping om mijn fans gelukkig te maken. Om hun god te zijn.
Everett Lester is de zanger van een populaire rockband met een duistere achtergrond. Hij wordt verdacht van de moord op de helderziende Endora Crystal. Terwijl hij in de gevangenis zit begint hij te schrijven over het leven dat achter hem ligt. Bij stukjes en beetjes vertelt hij zijn verhaal. Over zijn carri en het kapotmakende effect van zijn roem. Over de vernietigende uitwerking van zijn muziek. Maar ook over de jonge christen Karen Bayliss, die onvermoeibaar voor hem blijft bidden, en over de geestelijke strijd die gevoerd wordt om het bezit van zijn ziel. Leidt het levensgevaarlijke pad dat hij is ingeslagen naar de dood, of is er een weg terug?
Creston Mapes is freelance auteur en interviewde voor het schrijven van dit boek verscheidene christelijke topartiesten.

Is Backstage het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Backstage