Bakken voor de buren

Bakken voor de buren

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0
Heb je ooit gedroomd om ‘iets’ te willen doen met je zelfgebakkenbrood, koekjes en gebak? Bakken voor de buren is het succesverhaal over hoe thuisbakkers Jayne Jubb en Sjoerd Servaas juist dit voor elkaar hebben gekregen. En dat ook door slechts één dag in de week te bakken! Jayne en Sjoerd bakken elke vrijdag zodat hun bakburen (zo noemen ze de klanten) in de middag hun heerlijke brood en baksels hebben om het weekend mee te beginnen. Ze delen in hun boek hun eenvoudige blauwdruk volledig met de lezer, samen met hun beproefde recepten, zodat jij dit ook kan doen.

In dit boek verklappen ze alle geheimen over het opstarten, runnen, onderhouden en laten groeien van een succesvolle thuisbakkerij. Achter elk recept schuilt wel een verhaal. Vaak hilarisch, soms triest, en het zijn deze verhalen die de bread-and-butter zijn van hun bakkerijtje sinds 2014.

De recepten fungeren als de ruggengraat van het boek om je te inspireren om zelf verrukkelijke broden en baksels te maken. Van een simpel boerinnenbrood tot exotische gistbroden, het ‘signature’ roggezuurdesembrood, glutenvrije broden, vrij-van-alles-behalve-smaak-baksels en chique patisserie.
Culinair
Karakter Uitgevers B.V.