Barbecook

DE SMAAK VAN PLEZIER BY BARBECOOK® is een boek dat je gidst door de unieke wereld van het barbecueën. Met 100 diverse recepten en tal van tips & tricks willen we je het ultieme plezier van deze bijzondere kooktechniek laten beleven. Van klassieke vleesgerechten over verrassend vegetarisch tot gedurfde visbereidingen. Met barbecue kan je oneindig veel kanten uit! Winter of zomer, in de stad of op het platteland, met een hoop vrienden of onder z’n tweetjes, dankzij Barbecook®’s uitgebreide aanbod aan toestellen en accessoires is alles mogelijk. Dit boek brengt een ode aan de mooie dingen in het leven, aan samenzijn, aan lekker lang tafelen en bovenal aan de enorme diversiteit van onweerstaanbare barbecuebereidingen. Let’s grill & enjoy!

Is Barbecook het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Barbecook