BBQ52

Culinair   Topics 0

Buitenkok in 4 seizoenen! Dit is geen kookboek. Dit is het logboek van de aanstekelijke ontdekkingsreis waarin een dirigent in vier seizoenen buitenkok werd. Ieder gerecht is een stap in het avontuur waarin The Cooking Conductor je meeneemt om als hobbykok de wereld te ontdekken rond de kamado, dé culinaire keramische barbecue. In een enthousiaste samenwerking met grote culinaire partners zoals Big Green Egg, Magimix, Le Jean Vleesatelier, Forged Messen en Van Beekum Specerijen ontstaat alle ruimte voor creativiteit. Simon Lévelt Alkmaar is als partner misschien verrassend in de BBQ-wereld, maar als fan van thee als maaltijdbegeleider wijkt The Cooking Conductor ook hierin af van de gebaande paden met wijn en bier. Een creatief en smakelijk avontuur in meer dan 150 recepten en eigen fotografie, 52 weken lang in vuur en vlam vastgelegd via zijn foodblog op bbq52.nl. Met ervaringstips en achtergrondverhalen zoals alleen een hobbykok die aan andere hobbykoks kan doorvertellen. Smakelijke inspiratie voor alle Grillmasters van de Achtertuin die nóg meer heerlijk plezier uit hun kamado willen halen. Van groentje tot geroutineerd Big Green Egg’er in 52 weken buitenkoken.

Culinair
Koken en apparatuur