Belogen Leven

Rank 1996 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 1
Feelgood   Topics 0
Brian Heartman is even excentriek als zijn neef Lucas Heartman, die ondertussen zijn wilde haren wel al verloren heeft.

Brian is nog nooit echt verliefd geweest, tenminste niet voor een langere periode dan een week. Hij heeft geen vertrouwen in vrouwen, waarschijnlijk omdat hij in zichzelf geen vertrouwen heeft. Hij kan genieten van de vrouwelijke aandacht, maar bereikt snel de grens van verveling. Wanneer hij bij toeval Rose Roots in zijn vizier krijgt en de controle over zichzelf verliest, begint hij met een plan dat anders loopt dan hij in gedachten had.

Rose blijkt heel anders te zijn dan hij verwachtte. Hoewel haar bagage zwaar weegt en ze geen plaats heeft voor aantrekkelijke afleiding, weet Brian haar te overtuigen om hem te vertrouwen en in hem te geloven.

Voor de buitenwereld komt ze dan ook over als een zelfzekere, grappige, slimme, beredeneerde en hardwerkende jongedame, met een levensdoel. In werkelijkheid is ze omringd door diepgeworteld verdriet en een onzekerheid die haar met de dag verteerd.

Het wordt een pikante ontmoeting vol bedrog en onverwachte gevoelens die verder gaan dan het oppervlakkige. Maar is er een kans op slagen als iets met een leugen begint?
Feelgood
Leven (4)
22 augustus 2019

Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker

Lezersrecensies (1)

Belogen leven

door: Lacuna1985 1 like
Na 3 delen in de “leven” serie over Valarie en Lucas is nu tijd voor de neef van Lucas namelijk Brian. Als je de eerste 3 delen nog niet gelezen heb raad ik je aan om dat eerst te doen aan gezien dit deel spoilers bevat. Het is erg fijn dat Valarie en Lucas ook in dit boek voorbij komen want na...
ebook