Echte liefde is soms loslaten

Rank 1393 Gelezen 2 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Ineens is er een baby in hun leven, voor de ene een mirakel voor de andere een extra vrije kaart om zijn zin te krijgen.

Het wordt een zoektocht waar goed en fout niets meer uitmaken. Jennifer heeft zich erbij neergelegd dat ze geen inbreng heeft over hoe haar leven verloopt. Het gaat om meer dan haar leven, de baby veilig houden is het enige dat nog telt voor haar, en daarvoor moet ze doen wat hij verwacht.

Maar toch is Mike ervan overtuigd dat ze van hem zal houden en geeft hij de hoop niet op haar te overtuigen van zijn goede bedoelingen.

Niet dat ze ook deze keer weer een keuze hierin heeft, ze speelt het spel mee. Alleen is dat niet genoeg voor hem. Hij wil niet alleen haar overgave en acceptatie van haar lot, het belangrijkste voor hem is dat ze oprecht van hem gaat houden.

Zal Jen vallen voor zijn offers, om nog te zwijgen van zijn dodelijke charmes? Is de aantrekkingskracht dat hij voelt wederzijds? En vooral kan ze daar wel mee leven?

Of hebben hun wegen elkaar enkel gekruist, als een soort tussenstop naar iets anders?

Dat ontdekken we in dit laatste extra dikke deel van ONSTPOORD!

Ontspoord (4)
12 april 2021

Reacties op: Echte liefde is soms loslaten