Ontspoord

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Mike Hunter is een drieëndertigjarige meedogenloze huurmoordenaar die niets of niemand vreest. Als je op zijn lijst staat, is er geen ontkomen meer aan. Nog nooit heeft hij een aangenomen opdracht niet uitgevoerd.

Hij is hoogbegaafd en gewetenloos, een dodelijke combinatie waardoor hij een imperium van slechtheid heeft opgebouwd.

Alle mensen die hij moet liquideren zijn belangrijke mensen, maar zij niet. Ze is een onbelangrijk persoon, maar daar ligt hij niet van wakker. Het enige dat haar levend houdt is zijn nieuwsgierigheid naar haar toe. Kan hij zijn groeiende interesse in haar bedwingen, en toch zijn werk uitvoeren, of gaat hij zich overgeven aan zijn nieuwsgierigheid, en zijn grenzen uittesten?

Een grotere tegenpool dan de achttienjarige Jennifer Harmony bestaat er niet voor hem. Zelfs een mug vindt ze zielig om te doden. Ze is een vegetarische, vrijgevochten dromer, die gelooft in het goede van de mensheid. Wanneer de twee hun wegen kruisen, verandert haar leven en de dromen die ze koesterde voorgoed. Maar dat telt ook voor hem, hij denkt dat hij alles onder controle heeft, tot het te laat is.

Bereid je maar voor op een opwindend, spraakmakend en grensoverschrijdend verhaal dat je weer niet los zal laten.
Ontspoord (1)
17 juli 2020