Ben je mooi gezegend mee

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Ben je mooi gezegend mee is geschreven door de populaire auteur en columnist Annemarie van Heijningen-Steenbergen. Een (cadeau)boek voor iedereen die van korte teksten houdt. Maar let op: hapklare brokken zijn het niet. Denk om uw (kunst)gebit.

Annemarie van Heijningen sleurt je mee langs de meest uiteenlopende levensitems. Haar onnavolgbare hink-stap-sprong-gedachten bepalen je bij correctieondergoed en psychologengedoe. Je wordt stilgezet bij werkverslaving en huisdierhysterie. En je belandt via bitterballen bij genadebrood. Annemarie houdt ervan om in alles wat ze zegt en schrijft de verbinding te leggen tussen het geloof in God en het weerbarstige leven van alledag.

Dit gebonden boek staat vol met 5 jaar EO-Visie-columns en verrassende toegiften.

Ben je mooi gezegend mee is goed te gebruiken als opening van een vergadering, tijdens een rustig momentje overdag of voor het slapengaan.
Ark Media

Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker