Dingetjes van dertigers

Dingetjes van dertigers

Dingetjes voor dertigers is laagdrempelig, persoonlijk en herkenbaar voor dertigers, bijna-dertigers en begin-veertigers. Een boeiend boek over een dynamisch decennium vol dromen, dilemma's, downs én ups. Zoals vaker bij deze auteur zijn de thema's verrassend divers, van lichtvoetig tot bloedernstig en alles er tussenin. De lezer wordt op een speelse manier aan het denken gezet: hoe vind ik het leven dat ik leid? Wat is mijn verlangen? Waar wil ik naar toe? Waarin vind ik mijn identiteit? Hoe zit het tussen God en mij?

"Openhartig en autobiografisch vertelt Annemarie van Heijningen over de lotgevallen van dertigers. Ze schrijft over gezinsvorming, over teleurstellingen in Gods leiding en over de vergankelijkheid van het leven. Zij heeft het lef om de dingen die er echt toe doen bij de naam te noemen. Onder de humor en de overdrijving zit een diepe levensernst." - prof. H. van den Belt
Stripboeken
Groen