Bericht aan allen

We storten neer. Bid voor mij. Ik hou van je.’ De roman Bericht aan allen begint met een dramatisch laatste sms’je van een dochter aan een vader.

Maar de vader, Selden geheten, krijgt weinig tijd om te rouwen. Als minister van Binnenlandse Zaken van een niet nader genoemd Europees land moet hij tal van crises het hoofd bieden. Stakingen, een opstand van kansarme jongeren in buitenwijken, een terroristische dreiging en overstromingen zorgen ervoor dat de politicus onder zware druk staat. Bovendien heeft Selden, die overeenkomsten vertoont met de Franse president Nicolas Sarkozy, een stormachtig privéleven.

Is Bericht aan allen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Bericht aan allen