Beter laat dan nooit

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 21 Favoriet 0 Recensies 0
Als Merle hoort dat haar hippie-oma haar enige bezit, het oude statige huis op de rotsen van Cornwall, heeft verkocht aan een investeerder, vreest ze dat de oude vrouw het slachtoffer is geworden van een harteloze oplichter. Hoewel Merle - een succesvolle internetondernemer en een no-nonsense type - gemengde gevoelens heeft over de kleurrijke levensstijl van haar artistieke, hasj rokende oma, besluit ze toch af te reizen naar het kleine dorpje waar ze als kind vele zomers doorbracht.. Want als het om zaken gaat, beschouwt ze zichzelf als de aangewezen persoon om haar bij te staan.

Als de investeerder die haar oma heeft uitgekocht James Miller blijkt te zijn, de pestkop van het dorp die vroeger kwallen in haar zwembroek duwde, is Merle dubbel gemotiveerd hem een lesje te leren. Helaas blijkt hij ineens ook de kleinzoon van oma's nieuwe grote liefde te zijn, wat de situatie ingewikkeld maakt. Helemaal als ze min of meer gedwongen wordt om samen met hem een verrassingsbruiloft te organiseren voor de bejaarde geliefden.

Meulenhoff Boekerij
31 mei 2021

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Jolandavbs

Reacties op: Beter laat dan nooit