Bezeten van jou

Bezeten van jou

Gelezen 271 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 91 Favoriet 11 Recensies 2
Literatuur & Romans Artikelen 6 Lijsten 2 Spots 1 Top25's 2   Topics 0

Gideon noemt me zijn engel, maar hij is het wonder in mijn leven. Mijn prachtige, gehavende strijder - vastberaden mijn demonen te verslaan, terwijl hij die van zichzelf negeert.

De geloften die we aflegden, zouden ons meer dan alleen fysiek met elkaar verbinden. Maar in plaats daarvan openden ze oude wonden, legden ze onze pijn en gebreken bloot en lokten ze onze vijanden tevoorschijn. Ik voelde hem uit mijn vingers glijden. Mijn grootste angst leek werkelijkheid te worden, terwijl mijn liefde sterker op de proef werd gesteld dan ik ooit voor mogelijk had gehouden.

Op het lichtste moment in onze levens waren we overvallen door het duister uit zijn verleden, en werd alles waarvoor we hadden gevochten bedreigd. We stonden voor een onmogelijke keuze: terug naar de bekende veiligheid van onze levens voordat we elkaar kenden, of het gevecht aangaan voor een toekomst die plotseling op een onhaalbare en hopeloze droom leek...

'Day speelt op zo'n zintuiglijke manier met sensuele thema's dat haar broeierige romantiek ook diepte krijgt. Alles wat lezers verwachten zit erin, en meer.' - RT Book Reviews

Crossfire (4)
A.W. Bruna Uitgevers B.V.
02 december 2014

Door lezers

Fabulous Feelgood! / 10 series om het warm van te krijgen
18 april 2017 12 reacties
  Meer artikelen van lezers

Recensies

Tameryem@hotmail.com

door: Meryem 1 like
Heerlijk boek om even tussendoor te lezen. Verstand op nul en gaan met die banaan!! Ik vind het een verhaal vol liefde en passie, zonder irritante dialogen (in tegenstelling tot een andere bestseller in deze genre).

Different book, same story

door: Gerrianne Groen 1 like
Ik vond het verhaal niet sterk. Veel van hetzelfde uit de vorige delen. Toch vind ik de personages op zich wel leuk. Vooral Gideon. De hoofdstukken die vanuit hem verteld worden vond ik ook een stuk leuker dan de hoofdstukken vanuit Eva. Ik heb het idee dat er veel meer uit dit verhaal gehaald had...