Bij Ilham aan tafel

Bij Ilham aan tafel

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 1 Recensies 0
Culinair   Topics 0
Eten begint met je ogen, en dat weet Ilham Cherradi Oba maar al te goed. Sinds jaar en dag verleidt zij haar gasten al direct bij binnenkomst, nog zonder dat er iets eetbaars op tafel staat. De meest prachtige serviezen en smaakvolle accessoires sieren haar tafels, of dat nu bij haar thuis of in haar
winkel is. Maar dat is alleen de voorpret nog maar, want zodra de gasten zitten komen de meest heerlijke gerechten op tafel, klassiek en modern, maar altijd met een Maroc-touch.
In Bij Ilham aan tafel leer je hoe je zelf mooie tafels kunt dekken en deelt Ilham haar lievelingsgerechten voor allerlei gelegenheden, zoals de iftar, eid, het ontbijt, het koffiemoment, het vieruurtje en de barbecue, afgewisseld met tafels vol tagines, salades en traditionele gerechten die bij bruiloften en andere feesten worden gegeten. Je bezoek zal nog nooit zo onder de indruk zijn geweest.

Culinair
Eten en drinken algemeen