Bijzondere ontmoetingen in de Oriënt

In het eerste deel omschrijft ze haar behoefte aan spiritualiteit en rituelen. Hoe een eenvoudig leven midden in de natuur ook heel mooi kan zijn. Tijdens haar reizen naar Bali, de Sunda-eilanden en Sulawesi ontdekt ze een mengeling van geloven. Vooral op Bali vond ze een enorme rust en kon daar eindelijk ontsnappen aan ons gejaagde wereldje die wij ons hier in het westen eigen hebben gemaakt. Daarom keerde ze daar verschillende keren terug.In het tweede deel van het boek zoekt een jong meisje, Lynn, haarzelf en belandt in het Maleisië van dertig jaar geleden. In die tijd stond Maleisië nog niet helemaal op de toeristische landkaart vermeld en was het dan ook hier en daar vrij primitief. Als vrouw alleen ervaarde ze allerlei bijzondere ontmoetingen met de mensen daar die voor altijd gegrift zullen blijven in haar vele mooie herinneringen…Veel later volg er nog een rondreis door een ander deel van Maleisië.

Is Bijzondere ontmoetingen in de Oriënt het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Bijzondere ontmoetingen in de Oriënt