BISH BASH BOSH!

Bish bash Bosh!

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 12 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0

BOSH! staat voor een nieuwe manier van koken. Na hun eerste succesvolle vegan kookboek BOSH! zijn Henry Firth en Ian Theasby nu terug met een nieuw boek, gevuld met heerlijke recepten en simpele stap voor stap instructies. BISH BASH BOSH! geeft recepten voor elke gelegenheid, die niet alleen makkelijk en lekker zijn, maar ook helemaal plantaardig. De mannen van BOSH! hebben het hun missie gemaakt om te zorgen dat iedereen heerlijk eten zonder vlees of zuivel kan bereiden. BISH BASH BOSH! geeft je dan ook nieuwe familiefavorieten, snelle doordeweekse maaltijden en comfort food. Daarnaast zijn de recepten zo opgezet dat ze voor iedereen makkelijk te volgen zijn. Of je nu volledig vegan eet of gewoon wat vaker wil eten zonder dierlijke producten, dit is het perfecte boek voor jou!

Culinair
Vegetarische kookboeken
Fontaine uitgevers
03 februari 2020
03 februari 2020

Reacties op: Bish bash Bosh!