Blauw van belofte

“In het licht van komen en gaan, is er vrijheid voor het wezen van bestaan.†Vanuit een diepe wens ontstaat een zaadje, een pril begin bezeten van ongeremde groei en kracht. De ontwikkeling neemt een nieuwe vorm en ontdekt een ongekende creativiteit die hem door de stroom van het leven gidst. Het wonder openbaart zich en gaandeweg ontstaat een diepe band tussen mens en natuur. Alles is in beweging, er is geen stilstand. Alles is met elkaar verbonden. Seizoenen komen en gaan, maar wij staan samen in de tijd en komen tot wasdom. Harmonie, wijsheid en vrijheid is ons geluk. Vandaag staat de echte held op. Hij voelt de oerkracht en durft zichzelf te laten zien. Schoonheid, rotsvast als een oude wijze eik die stabiel staat en weet dat hij bestand is tegen alle weersomstandigheden. Hij groet de prachtige ziel in zichzelf met al zijn sterke en minder sterke kanten en weet dat hij handelt uit liefde, zonder bang te zijn voor het onbekende.

Is Blauw van belofte het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Blauw van belofte