Blauwe Bonen

Gelezen 37 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 22 Favoriet 2 Recensies 24
Thrillers & Spanning Lijsten 1 Spots 1   Topics 0
Aan mijn ontreddering
Men zegt over mij dat ik een monster onder mensen ben... Genade, het woord ken ik, de betekenis eveneens, en verschillende synoniemen. Daar houdt het op, voor mij is het verder een onbelangrijk woord. Ik ben doof voor de schreeuwers in mij. Zoek in mij, maar ik beloof u een
hopeloze speurtocht naar menselijkheid. Weeg mij en mijn loden hart zal u verpletteren. Verander mij, het zal uw laatste daad zijn. Ik heb mijn leven lief zoals het is, donker en eenzaam.
(De Crooner)
Daer gy in "t geraes en gedonder van "t geschut moet staen, dat u de blauwe bonen om de ooren vliegen.
(Desiderius Erasmus)
"Een intrigerend en meeslepend verhaal over een wereld die we zelden zien."
(auteur Anthonie Holslag)
Over de auteur
Terrence Lauerhohn is geboren in 1960 en lag toen in een Brabantse wieg te "s Hertogenbosch. Tegenwoordig woont hij in Rilland (Zeeland). Pas op 51jarige leeftijd is hij gaan schrijven. Met zijn donkere pen weet hij Thriller - en horrorliefhebbers tot op de laatste punt geboeid te houden.

Thriller
Ambilicious LLP