Blauwe Bonen

Rank 796 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 1
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0
Aan mijn ontreddering
Men zegt over mij dat ik een monster onder mensen ben... Genade, het woord ken ik, de betekenis eveneens, en verschillende synoniemen. Daar houdt het op, voor mij is het verder een onbelangrijk woord. Ik ben doof voor de schreeuwers in mij. Zoek in mij, maar ik beloof u een
hopeloze speurtocht naar menselijkheid. Weeg mij en mijn loden hart zal u verpletteren. Verander mij, het zal uw laatste daad zijn. Ik heb mijn leven lief zoals het is, donker en eenzaam.
(De Crooner)
Daer gy in "t geraes en gedonder van "t geschut moet staen, dat u de blauwe bonen om de ooren vliegen.
(Desiderius Erasmus)
"Een intrigerend en meeslepend verhaal over een wereld die we zelden zien."
(auteur Anthonie Holslag)
Over de auteur
Terrence Lauerhohn is geboren in 1960 en lag toen in een Brabantse wieg te "s Hertogenbosch. Tegenwoordig woont hij in Rilland (Zeeland). Pas op 51jarige leeftijd is hij gaan schrijven. Met zijn donkere pen weet hij Thriller - en horrorliefhebbers tot op de laatste punt geboeid te houden.
Ambilicious LLP
02 december 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Terrence Lauerhohn

Door lezers

Thriller Café / Waar kijk jij naar uit in december?
01 december 2019 41 reacties
  Meer artikelen van lezers

Lezersrecensies (1)

Intrigerende thriller

door: Jeanine Feunekes 2 likes
Zodra je begint te lezen, betreed je een bijzondere wereld. Het is er een vol duisternis, eenzaamheid, gevaar en wreedheid. Het leven van De Crooner is er één die absoluut niet alledaags is. De schrijfstijl doet mij vooral in het begin denken aan gangsterfilms uit de jaren ’50. Het...
ebook