Blind date

Gelezen 45 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 12 Favoriet 2 Recensies 3
Literatuur & Romans Lijsten 1 Spots 1   Topics 0
Fleur heeft het goed voor elkaar: ze is zojuist begonnen als marketing-assistente bij een groot speelgoedbedrijf in Amsterdam en dan blijkt ook nog eens de knapste baas van Nederland bij haar op kantoor te werken! Als tijdens het personeelsfeest de vonk overslaat, is Fleur in de zevende hemel.
Maar dan ontdekt Fleur zijn grote geheim De liefde heeft haar toch niet blind gemaakt?

Over Hollywood:

Romantisch, ontroerend, grappig, spannend en een tikkeltje sexy; dit boek heeft het allemaal! Girlscene.nl

Heerlijke chicklit waar je volledig in kunt wegzinken.
Astrid Harrewijn, auteur van o.a. Prinses in de polder

Hollywood is de terechte winnaar van de chicklit-schrijfwedstrijd. Dromen over glitter en glamour komen tot leven in eigen land! Chicklit.nl
Literatuur & Romans , Feelgood
Populaire fiction algemeen
Poema Pocket
16 januari 2013

Recensies

heerlijk

door: debko 1 like
Zo heerlijk lezen en zo jammer dat Ilse maar 3 boeken heeft geschreven...kan niet wachten tot de volgende komt!

"Razend enthousiast over dit leuke feelgoodverhaal!"

door: elinevandm 1 like
Onlangs las ik Blind date uit, een roman geschreven door Ilse Spall. Ik wist niet goed wat te verwachten toen ik begon, maar al snel had ik moeite om het boek opzij te leggen. Ik moest gewoon weten hoe het afliep met Fleur. Ze gaat aan de slag als marketingassistente bij een speelgoedbedrijf. Daar...

Leuk tussendoortje

door: Frieke van der Meijden 1 like
Lekker pretentieloos lezen. Gemakkelijk verhaal, goed te volgen. Een identiek tweeling Sam en Nick, een verwisseling, een liefde... er daarnaast een plaaggeest in de vorm van een vriend Rafe. Aan de andere kant 3 hartsvriendinnen Stephanie, Charlotte en Fleur, die elkaar alles vertellen. En een...