Blind vertrouwen

Thomas Kent leidt een teruggetrokken bestaan op een landgoed in Texas, met zijn herdershond Gumbo. Op een avond vindt hij een merkwaardig e-mailtje in zijn inbox. Denk aan je belofte. Uiterst belangrijk pakketje komt om 8.30 aan op vliegveld. Moet afgehaald! Laat me asjeblieft niet vallen. Het leven van mijn kinderen staat op het spel!

Hij verwijdert het gedachteloos. Al die spam ook tegenwoordig. Dan blijkt er ook een bericht op zijn antwoordapparaat te staan. Thomas hoorde veel achtergrondgeluiden ? daar bovenuit iemand die hijgend naar adem snakte en toen stamelde: ?Red? mijn? kinderen??.

Thomas besluit de berichten serieus te nemen. Op het vliegveld blijkt het pakketje wel een heel ongebruikelijke inhoud te hebben, en voor hij het weet raakt Thomas betrokken bij de schokkende praktijken van een gevaarlijke religieuze sekte. Hij moet vechten voor zijn leven ? en voor het leven van een gezin dat hij niet kent.

Redactionele recensie

Recensies (2)

Meer recensies

Is Blind vertrouwen het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Blind vertrouwen